Heeft u geen tijd om bij ons langs te komen, geen enkel probleem. Stuur uw smartphone of tablet ter reparatie naar ons op.

Om uw reparatie in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk deze eerst aan te melden via onderstaand aanmeldformulier. Wij zullen u een bevestiging van de aanmelding met vermelding van een RMA-nummer per e-mail toesturen, waarna u de reparatie onder vermelding van uw naam en RMA-nummer aangetekend naar ons kunt toesturen:

123-Repair.nl
Parallelweg 83
948 NL Beverwijk

Gelieve geen accessoires, zoals simkaart, geheugenkaart of hoesje meesturen. Stuurt u wel de batterij mee!

Doordat u de reparatie bij ons aanmeldt, kunnen wij ervoor zorgen dat het onderdeel voorradig is en u uw smartphone of tablet spoedig gerepareerd retour ontvangt. Wij streven ernaar de reparatie binnen 1 tot 3 werkdagen uit te voeren en zullen deze aangetekend en verzekerd per Pakketpost kosteloos aan u retourneren.

Kosten reparatie:

De kosten voor de reparatie kunt u vinden onder “Tarieven”. Indien de kosten voor uw reparatie, zoals waterschade, niet vermeldt staan zullen wij van te voren contact met u opnemen om de kosten te bespreken.

Nadat de reparatie is uitgevoerd, ontvangt u van ons een e-mail met een factuur. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij de gerepareerde smartphone of tablet direct terugsturen.